Ämne: v64 Gävle
Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-23, 20:13   #34
AndyMart

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Du kanske ska gå tillbaka och läsa vad du själv skriver.

Hur spelar det in att jag tittar in en del på Sharps och skriver? Hur kommer det sig att du fått för dig att man i så fall ska förstå vad spelvärde är? Och hur man vinner pengar? Kan du förklara för mig hur det kommer sig att du inbillar dig att du vet mer om mig om spelvärde och hur man vinner pengar? Vem fan har sagt att man grundar sitt system på att en häst årsdebuterar? Sedan hävdar du att du tillhör dem som tjänar pengar på trav och att jag inte gör det. Jag har nog dragit in betydligt mer än dig på trav, men jag tänker inte mäta könsorgan, utan nöjer mig med att konstatera att du är ute i det blå. Jag förstår att du kommer från TP och tillhör det lilla Twitter-gänget som sitter och ljuger er blå om andra spelare utan att ha den minsta koll. Fortsätt med det, men här kanske du kan fundera på att ägna dig åt något vettigare.
1. Sharps är ett väldigt bra forum som lär varje medlem mycket, därför anser jag att man efter en bra tid här borde förstå grunderna.

2. Du vill inte hålla på med kukmätning, men måste ändå få med att du dragit in mer pengar än mig. Det är det som är kukmätning om du inte visste det.

3. Med tanke på de system du publicerar här kan jag utan tvekan konstatera att jag kan mer om spelvärda än dig eftersom du är totalt inkompetent inom det området.

4. TP, Twitter, javisst, sitter där hela dagarna och snackar skit om andra spelare och blir riktigt nöjd varje gång någon annan torskar, då runkar jag obegränsat.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat