Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-24, 22:52   #80
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Whitehouse Express har ju en enormt bra uppgift och omgångens bästa spik! i avd1 tror jag inte Remeber my name tar spets om Björn laddar med Lovelock som är obesegrad i ledningen efter fem försök. Pedro bi rapporteras att träna vasst, får en fin resa vid sargen? i avd3 tror jag Thomas Malmqvist har ställt i ordning Backfire som är loppets bästa drag, tror på bra chans oavsett väg. Utgång! i avd4 gillar jag Johans pålle och har en känsla av att han är starkast i fältet och vinner utan strul har satt honom som etta. i avd5 kan det vara favorit seger för Bellfaks därför får han första rösten, obesegrad i ledningen efter 4 försök. i avd6 heter draget Princess Grif som tog ner en så pass bra häst som Timoko i Frankrike från ledningen, öppnar vasst och kan krypa ner invändigt om nr 2 och luckan får han ju... Örjan rensar! i avd7. Alfas Da Vinci har vunnit 6 av 8 då det varit 3 varv eller längre, såg fin ut senast på en plaskblöt bana som troligen var en sekund eller två sämre än dagens förutsättningar. Gick trots det 11 sista 1000, 14% det är omgångens näst bästa drag och jag spelar utgång!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat