Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-25, 02:21   #31
nattuglan

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 654
Standard

hej alla, mitt första inlägg fr en smygis här på sharps. jag är i 40 års åldern och har sprungit på valla och täby sen jag låg i barnvagnen. Håller med er om det mesta och bra jobb av framför allt dig hatten. Men en sak saknar jag i dagens snack om travsändningarna, visst man kan snacka om vilken tid sändningarna ska börja osv men det stora problemet är tycker jag att man har tappat bort hästen som faktiskt springer i loppen.

Ta tex dagens sändning fr vår största travbana solvalla, dom loppen som går idag har ju noll intresse i själva sändningen. Allt fokus på V75 och sen går sändningen tillbaka när bilen har börjat rulla. Har missat lira ett flertal ggr då jag har ca 20 SEK fördröjning i ipaden. Hur fan kan man misshandla vår största bana på d sättet.

Sen får man ju nu nästan aldrig se dom riktiga värmningarna på bortre långsidan, ni som kan trav vet ju att den första provstarten aldrig visar ett smack utan en lugn promenad i 25 tempo. Sen utanför tv bilden på bortre lång så kör dom gasen i botten. Vi är många travälskare i Sverige med bra hästöga som glöms bort idag! Nej vi ska alla lyssna på dessa herrar som Widman som ska säga till mig vem som värmt bra. JAG VILL SE DET MED EGNA ÖGON.

Nej så klart alla jäkla Harry spelare är viktigare en oss som älskar trav.
Antiningen e min lösning en egen tv kanal istället för att va slav under TV4. Och varför kan man inte idag typ kunna välja om man vill följa malmroth skitsnack el att kunna se på hästarna på som faktiskt sprang idag på valla. Måste ju vara lätt att ordna, i USA har dom ju 10 banor som springer parallellt och även i England. Måste bli mer proffsigt och att travtränarna börjar sätta ner foten innan sporten dör ut som pokern.
nattuglan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat