Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-25, 17:24   #396
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Jag tyckte inte omgången var helt omöjlig. Jag spelade för 550kr. Jag fick fyra st femmor. Ett bra netto. Jag bommade i Avd 1 med fyra hästar och spik i Avd 2. I Avd 2 hade jag vinnaren som första häst in i det sista, innan jag hörde någon ändring på favoriten. Jag anser inte alls det omöjligt, utan man behöver enorm tur på vägen ihop med lite kunskap. Jag är ingen expert eller storspelare, men man behövde inte satsa flera tusen för att gå plus idag, jag tyckte det låg lite i luften med bra pengar och ansåg inte omgången helt omöjlig. Sen om en norrman sitter i Oslo och satsar 3000:- och får 7 rätt är det knappast hans fel att jag inte får 7 rätt. Då är han bättre än mig.
Jag brukar gå in på V75 som spelform ungefär 10 ggr per år. Omgångar som inte ser för lätta eller för svåra ut och där det finns intressant spelinformation på några hästar som inte är favoriter. Jag tror inte det är optimalt att spela alla de ca 70 omgångar som numera körs varje år och framförallt blir det oerhört dyrt när man varken är yrkesspelare eller vill riskera att spela bort tiotusentals kronor varje månad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat