Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-26, 16:24   #19
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Sju femmor och 6 146kr tillbaka på 4 187kr satsade igår är godkänt, men det känns inte bra att jag inte fick med skrällen i första trots stor gardering (vi hade två av de tre 1%-arna i loppet men inte vinnaren)! Hade blivit 31 427kr tillbaka om den varit med på ramen. Nu underpresterade några av motståndarna samtidigt som vinnaren gjorde sitt livs lopp och fick bästa resan av alla, så är det med trav!

Vi får se när nästa jackpott blir av, då kör vi igen! Kommer fortsätta på den inslagna vägen med en enda spik på en någorlunda spelvärd favorit och utgångar på spelvärda andra-tredjehandare främst. De flesta favoriter kommer finnas med på ramen, men någon kan komma att plockas bort helt som Support Justice igår till exempel. Igår fegade jag genom att lägga pengar på några överbetrodda, utgång på D'One och streck på Maven bland annat. Det ska jag försöka undvika framöver så systemet blir ännu vassare!

Då intresset varit stort och vi inte kör varje vecka utan bara när det är jackpott är jag lite sugen på att höja minsta insatsen till 200kr och få till lite större system. Lägger de till möjligheten att spela V86 via ATG tillsammans startar jag nog upp ett 100kr-bolag dit också som bara körs vid jackpott.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat