Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-27, 17:59   #61
Migge

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Och TV4 har helt rätt. Vardagstravet är en riktigt dålig TV-produkt. Även för mig som är spel/travintresserad. Det är klart att de vill se en bättre produktion, precis som man själv skulle vilja. Inte ens TV4 vill sända eländet. Undrar om signalen om kvaliteten når fram till ATG, när den kommer från TV4 och inte från gnälliga travnördar?
Instämmer, även jag som normalt sett är travtokig så har även jag slutat att titta på travsändningar som inte avser V86, V75 & söndags-V64...

Sönderklippta lopp & upploppsbilder lockar inte mig...odds & resultat som inte hinner visas trots att programtiden som är på 30 minuter men som oftast avslutas ca 5-6 minuter innan programtidens slut för att tv-reklamen ska visas...att i varenda program få lära mig vad bl.a. dödens innebär...badmössor & travbiblar (Benny Haag) samt trav ska jämt framställas som en parodi för att man inte tror att folk som spelar/tittar på trav uppskattar seriositet.

Jag har aldrig sett en match i tv med fotboll, ishockey, tennis, motorsport mm som måste produceras med billig humor...

Handen upp för dom som har sett Glenn Strömberg kommentera en toppmatch i fotboll iförd badmössa i tv?!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10), Filmtokig (+1)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat