Brukar alltid gå åt helv... när jag tippar MMA, hade svårt att hitta några trevliga odds/fights detta event så testar denna gång att tippa på matchutgångar vilket jag aldrig gjort förut.
Rashad -decision vinst (2.90)
Rashad/Rampage är ju en jämn fight men tror Rashad kommer knipa vinsten iaf och tänkte först tippa på ML Rashad, men sen kom jag på att jag kan inte se Rashad vinna på något annat sätt en genom decision så testar det istället.
Sanchez vs. Hathaway - To go the distance = NEJ (2.20)
Jag tror som många andra att Sanchez kommer vinna denna, tänkte även här tippa ML Sanchez men lockades inte direkt av oddset så gör en 'chansning' och går emot bookies som tror på Sanchez decision vinst och hoppas istället att Sanchez kör över Hathaway o vinner med gnp eller en sub, skulle det bli en upset och Hathaway får in en luckypunch så sitter ju denna också.
Nogueira - KO/TKO/DQ vinst (3.50)
Observera att detta är lillebrorsan Nog, som har bakgrund som amatör-boxare, alltså inte storebrorsan som är bjj experten. På dom 6 senaste fighterna (alla vinster), så är resultaten 4 KO/TKO, 1 SUB, 1 DEC vinster.
Förhoppningsvis kan jag lyckas få iaf ett rätt detta event. (förmodligen inte)

Alla odds är från unibet, mycket möjligt att det finns bättre någon annanstans, men bettar bara där än så länge så får nöja mig med det som erbjuds.