Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-27, 19:45   #21
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Bara ta nya tag! Blev en jäkligt bra Lördag för mig personligen med fyra femmor och jag fick hem DD. Dock är jag störd att jag velade med spiken i Avd 2. (Spikade favoriten). Men hade Juels nr 2. Som första häst, tills jag hörde att det var någon ny utrustning på favoriten. Dock hade jag aldrig kunnat hittat skrällen i första.

Men vi tar nya tag! Det som är positivt är att det reducerade kravet du spelar fungerar klockrent, och det är lite huvudsaken. För med kassan och den kunskapen du ändå har, så kommer med garanti det bli någon vinst framöver.

Keep it up Stekel.
Tack, kul att se att flera än jag tror på "modellen"! Det är svårt att spela reducerat på ett bra sätt, och det här är inte riktigt optimalt men kan vara en av de bättre sätten ändå för man riskerar inte strula till det med krav som inte hänger ihop på ett bra sätt. Och ett plus att alla kan hänga med under omgången och ser hur det går för systemet utan att behöva ha en programvara framför sig som visar vilka rader man har kvar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat