Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-28, 21:46   #2946
Salinger

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 1764

Skidor 17/18
Stats: 13 - 59 - 0
ROI: 181.92%
Vinstprocent: 18.06%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
Jag såg ifk blåvitt - HIF ikväll och har sett mkt allsvenskan i år.

Göteborg ska vara favoriter mot gefle även om gefle är mkt bättre hemma än borta. Hellre 3,4 på ifk än 3 på gefle. Kanske tom kan ta bort 2 på gefle och ev. lägga till 0. Ifk är bra. Gefle vill studsa tillbaka efter 4-1 borta mot norrköping ikväll. Snabb konstgräsplan kan bädda för många mål. 012-2345

HIF s andra av 3 matcher denna v. Hemma mot nykomlingen sundsvall. Man ska va knappa favoriter även om man har haft problem med målskyttet och skador. Man vill studsa tillbaka snabbt efter överkörningen på gamla ullevi idag. Vid vinst är man med i toppen igen, men måstematcher kan vara jobbiga om det börjar hacka lite i maskineriet och jag är inte helt övertygad. Södra stå blir återigen tillgängligt för publik efter ombyggnation om det nu kanske kan hjälpa till att bära fram hemmalaget. Lägger gärna till 2 på sundsvall för att känna mig säkrare. Sundsvalls spel har ändå överraskat positivt i inledningen. 0123-012

Jag har hammarby som favorit borta mot örebro som inlett uselt. Hammarby är bra och bör vinna. Kan bli målrikt med offensiva lag på snabb konstgräsplan. 012-1234
Delar det mesta av dina tankar. Tycker dock det har gått lite väl enkelt för Göteborg hittills. Jag tycker inte de har varit lika bra som tabellen visar. Håller givetvis med om att man är klara favoriter här, men man har inte vunnit någon av de fem senaste bortamatcherna mot Gefle och totalt bara gjort två mål på dessa fem. Därför tycker jag nog att 1:an är det troligaste tecknet på Göteborg, men det är ju inget särskilt roligt tecken så går vi för hög utdelning så köper jag 2-5.
Salinger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat