Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-30, 16:11   #3
Filmtokig

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Ser ut som en rätt slät och svår omgång, igår kväll hade jag spiken klar för mig i Avd 4 i Bottem Viktor. Men efter lite studerande så måste Karläns Lill med, som Drphilsner skriver, den är intressant.

Jag ser många sårbara favoriter, speciellt i Avd 1, 2, 3, & 6.

Avd 2: Nr 4 May Lear. Som varit helt ok dem senaste starterna om man jämför med motståndarna idag, ett riktigt skit lopp kan jag tycka & May går ner i klass. Är dock rädd för tian.
Men det får bli dagens enda spik, svårt att hitta en annan.

Mitt miljondrag blir Pave Loma i Avd 5. Just nu spelad till 1%. Men om tomtegubben sköter sig, borde väl ingen hinna ikapp?
Hur som, plockar med fyra hästar här. 4-6-8-13.

Avd 1: Linderoth favorit på hemmaplan, befogat? Nja... Gjorde en bra debut, har ju hur mycket som helst kvar i sig. Men nu är det lite tuffare emot och bakspår. Garderar med 2,8,9. Tror helt klart allra mest på 8 Midnight Moon här. Blir nog ett tvilling lir som u-häst.

Avd 3: En bra favorit, som vunnit mycket senaste tiden, kommer med tre raka. Men jag singlar bort denne idag. Tror det står mellan tre hästar. 1,6,7. Motivering finns inte.

Avd 6: Kalypso Face var grym senast! Jag tror han plockar spets, och sen är det hästen att slå. Men jag vill ändå gardera med 3 & 7.

Lite tankar och idéer från mig. Lycka till idag. Notera att jag inte kollat upp om någon går med bfro eller jänkarvagn blabla.

Trevlig valborg!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+15), MikaF (+5), dado (+20), asgaya3141 (+20), rolle2 (+50)

Senast redigerad av Filmtokig den 2015-04-30 klockan 16:16.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat