Ämne: V64 Kalmar
Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-01, 13:57   #6
Champinj0nen

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Avd 1. 10 Hippie förstahäst. Har varit väldigt bra på kort distans. Att det är medel nu gör det lite osäkert. 1,3,5,6 Emot.

Avd 2. 1 Poplar Broline trodde jag skulle vara en luring men väl påpassad inte så spännande. 6 Diora Sound har nog bra chans till runt om. 8,9 tror jag kan ta 20 meter, 7an hårt spelad gör den intressant också. 10an Sogno tror jag inte kommer in i matchen från 40 tillägg.

avd 3. 8 Welcome bästa hästen, spår 4a volt osäkert på den. Det är nog helgardering på de 4a mest streckade här, 2,4,8,9. 9 Spittfire Effe 20 meters tillägg på 8an sist o även hårt spelad där.

Avd 4. 8a Daydream Rapida bra chans att vinna detta. Eazy Jazz tänkbar skräll från springspår. Blir nog spik daydream iaf.

Avd 5. 7 Hallas Judex vann med galopp sist o gick många tuffa lopp förra året. Stod i 10 ggr mot hästar som nahar (mkt tillägg) venkatesh o poker kronos bla. Endast 5 % nu. Annars många med chans. 2,4,5,7,8

Avd 6. Mosaique Face släpps till spets o lär vinna. Om det nu är skitig bana så går kanske inte perfect toll barfota som anmält? annars är det ju intressant när den har lopp i kroppen hos untersteiner.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10)
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat