Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-03, 22:00   #30
Lindvallen

Lindvallens avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 4170
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag skickar gärna med att man måste börja titta på högre radpriser på V75. Jag skulle inte säga nej till 1kr per rad. Att ATG skulle avskaffa Jackpott är så främmande att det inte finns, men de kan åtminstone sänka jackpotgränserna till 5kr. Kanske kan man också argumentera för att jackpot förstärker alla vinstgrupper veckan efter, istället för endast sjurättspotten, så vågar man kanske också starta upp V7-alternativet igen?

Färre Extra V75, de som körs helt utan att sporten är extra bra känns ärligt talat inte bra på sikt.

Får man också önska något nytt så skulle det vara en "Euro-V75" med sju intressanta lopp i Europa under fredag - söndag som vi spelar tillsammans med övriga europeiska travnationer.

Den här veckan kunde det t.ex. varit franska derbyt plus Prix du Kerjaques, Prix du Etain Royal i Finland, den svenska gulddivisionen + Örebro Intl, den norska gulddivisionen samt lotterian i Italien. Känns som att det skulle kunna vara roligt.
Detta är den största snacket faktiskt med insatsen. Skicka mig din mejl så skall jag prata med mina kontakter på ATG om du kan få en inbjudan.
Angående insatsen snackas det om insatserna 50 öre som vanligt, 75 öre eller 1 krona.