tankarna för ikväll..
Känns svårlöst idag och utdelningen kommer ge bra betalt tror jag.
avd1
Nuncio en klass för sig?
jag tror som alla andra på bra spets och slut chans med den stora favoriten.
avd2.
Mt Insider om Olle är offensiv!
Min tipsetta är mycket snabb om man laddar, olle är inte alltid offensiv men om han är det nu kan han mycket väl leda loppet i det längsta. Draget är Oim Baba som spurtade vasst senast och har fint läge, Djuse tror på chans! Ribery blir att räkna med om han kommer till...
avd3.
Ready for more är klar för final, vinner ändå?
hästen är utan tvekan bäst i gänget men frågan är om man kör offensivt nu då han redan är klar? Encore Zon gillar jag och intrycket på slutet har bådat gott.
avd4.
öppet lopp, bara att strecka på... Stefans jänkare nr 1 öppnar bra och kanske kan leda hela vägen, Stefan har också en intressant uppsittning får se hur långt det räcker? Man borde ta med många om man ska överleva.
avd5.
Tanken slog mig att Blue Star champion leder loppet runt om, kan ju faktiskt vara så enkelt men å andra sidan blir det tempo gynnas ju bakspåren då vinner högst troligt någon utav 10 (som tarzan håller högt) eller nr 11 som är fartfylld och som Erik tror på inför dagens uppgift.
avd6.Wink Spot och Pinyata Gel är för lite streckade de tar jag med på min lapp plus några andra som också kan vinna.
avd7. Åke låter nöjd och belåten med sin adept och det blir troligvis offensivt igen, skor nu ? ska gå bra enligt åke. Pedro Bi är också lite streckad, fint läge och fart i massor.
avd8. Najad Tilly brukar ju inte galoppera som han gjorde sist. Får Örjan upp ++ kommer att fälla många till slut och är intressant på strecken. 4 - 7 räknas tidigt därbakom passa även Marcus H som säger att han ska ladda med sin häst från spår 1.
God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: asgaya3141 (+20)
|