Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-07, 17:05   #72
lejjan

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 373
Standard

mycket rolig v75 omgång.
Vill inleda med att v75-1 är nog öppnare än man tror beroende på att coldtown fick en jäkla urblåsare senast plus att det är första gången han reser riktigt långt (bergsåker längsta innan). Talk the talk har hysterisk form och var nära backfire senast, 2 bakspår också intressanta vid större gardering 10 namale kronos och även rocket zet.

V75-2 Hagentoy har jag väntat på länge, 3e starten för svante nu, blir min spelidé i omgången. grundas på att jag inte tror robbans häst är tillräckligt snabb ut för att försvara spets.

v75-3 panne de moteur känns het tränat mycket bra, min idé till tvilling blir mt standout som har tokform brukar ofta resa bra också. kan bli ett lås på v75. den jag ser som outsider till dessa 2 är knows knothing vid optimal resa, den är ute på rätt distans och har lopp i kroppen.

v75-4 kommer strecka på lite här cash em, love dancer, queer fish och sebastian sund givna men dessa lopp kan bli riviga och sam forget vid optimal resa kan va värd ett streck.

v75-5 många om budet. 4-10-9-6-1?

v75-6 creatine, cool keeper, nimbus, västerbo loveboat vilket lopp. 2 första sticker ut.

v75-7 strecka på 2-9-7-8-4-10-1
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat