Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-08, 13:40   #4
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Bra fråga! Den 7 mars möttes dom aktuella hästarna på Bergsåker i ett härligt lopp
(V75) jag skrev om det loppet efteråt. 5 Lesjakongen vann nån längd före en urtapper
1 Stark (som det var JÄTTESKRIK på den gången) Förbannad eftersom vi hade garderat Lesjakongen. Nu visade det sig att den var STENKLAR, Bergh hade tippat ut den till några insiders. Bl.a. en som gjorde ett 10.000 raders system åt ett ombud med EN SPIK, jag spelade vinnare på Berghs i rena ilskan! En annan kille hade frågat Uffe om sin styrning. Inget snack det där vinner ju Bergh, har du inte hört det!

Men Stark var riktigt bra då. Nu var det så att Bergh inte körde undan för i rygg på honom SATT Åsakjappen som också startade 20 efter Stark. Mycket krafter kvar i mål. Nu står dom samma start varför jag inte tillmäter Stark någon större chans att slå Åsakjappen denna gång. I samma lopp startade 11 Gikling Balder och hästen blev 6;a kanske 20 meter efter bergh. Imponerade inte på mig i varje fall den gången.

Nog om detta dom andra 2 kan jag inte uttala mig om utom att Shockwave var riktigt bra när Åke vann med den hästen i dec. Notera att otroligt startsnabbe Norberg kör shockwave och med garanti tar spets om han så vill.Trots att Bella Donna också har springspår. Blir det körning, då gynnas Geisha ännu mer., Givetvis vinner Geisha Sund 8 gånger av 10 ett sånt här lopp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat