Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-09, 00:33   #101
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
avd1
mitt drag är obesegrad med kusken och för lite spelad. I Say Radysin america 6%.

avd2.
tipsettan blir tuff att stå emot om felfri löpning jag tänker på Tom Sisu

avd3.
Nahar var ruskigt bra näst senast, barfota runt om och Bergh tror på elitloppet..

avd4.
Såg ni loppet senast, ja jisses! klar för final och körs avvaktande, får hur som helst är bra lopp i ett högt tempo som det kan bli i denna typer av lopp. nr 9 Tipsetta..

avd5
Spets ut och slut jag kör utgång som alla andra på nr 6 tror den är klar!

avd6
Var länge inne att spika Cool Keeper som är en undantags häst, leder loppet länge om inte hela vägen, kan vara enkelt!

avd7
Bästa spiken möter bara sig själv (Montdore). Bergh har siktat hit och hästen har vunnit 5 av 10 över distansen. Rejäl från dödens senast i årsdebuten, bättre nu och här blir det offensivt. Toppchans! spik!

Spiken: Montdore

Utgångar: Wizard Simoni & Cool Keeper där en måste vinna.
A hästar: Tom Sisu - Nahar - Wizard Simoni - Cool Keeper - där två måste vinna.
Låter mellan raderna som att du egentligen vill spika Wizard och Keepern men fått kalla fötter när de inte blivit favoriter? Kör hårt på dem istället om du tror på dem!

Själv spikar jag Cool Keeper som jag var säker på skulle bli favorit utan att tveka en sekund. Är Creatine för bra är det bara att lyfta på hatten, men allt talar för Keepern samtidigt som nästan alla faktorer skriker minustecken för Creatine imorrn.

Precis allt talar för Coldtown också som jag spikar med lika lite tvekan. Radysin redovisar du ganska uppblåst statistik för, Chrille har kört den en enda gång och det var i början av hästens karriär. Inte svårt att vara 100%-ig då. Desto starkare papper då att 17/17 favoriter av Coldtowns dignitet vunnit på V75 i år. Nästan onormalt bra när det kommer till travsäkerhet och jämnhet. Alla mätare slår i topp, det borde vara tal om favoritskap modell Månprinsen nästan.

Lycka till imorrn allesammans!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat