Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Det där med Kontio är också ganska missvisande. Om du kollar vad han kört på V75 senaste månaderna så ser du att han inte haft en favorit och knappt någon med chans överhuvudtaget. Har gått hyfsat ändå med de förutsättningarna skulle jag säga. Och vinner gör han i övrigt lika mycket som vanligt ungefär. Även om han skulle vara formlös så är den här uppgiften så enkel taktiskt att en toppkusk kan köra det i all världens motgång och ändå lösa det. Kör till ledning och håll ett lagom tempo för att varken bjuda in eller köra slut på hästen innan mål. Kan inte bli lättare.
Nurmos form ser jag heller inget fel på när jag tittar igenom årets resultat.
|
Instämmer helt. Jorma är en jäkel bakom bilen volt är en annan sak för finnen. Han bommar inte en sån här uppgift om du åker o hämtar honom på hemmet om 20 år o han är blind o döv o knappt kan gå
För övrigt. såg att du plockar bort Love dancer. Borde inte den duga bra i sånt här halvbilligt gäng. Såg att den öppnade bra från springspår o sist o spetsstriden är för mig lite oviss. SAm forget bör spetsa o släppa. Fredrik B är en av dem som aspirerar på o va först fram