jobbat natt o fått in några spel från jobbdatorn. har alltså höftat med insatserna och inte räknat ordentligt.
känns som min dagbok blir mer o mer avvikande från kelly men hoppas jag kommer in på det spåret igen. har ju märkt att det gått bäst när jag räknat fram mina spel o letat fram de jag ska spela.
spelen finns på spreaden och är luckystrikes och en som jag tog av niko.
sovdags,
ha en bra dag.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|