Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-01, 21:22   #96
comprende

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
rynninge är seriens bästa lag. nu spelas en uppskjuten match mot lokalkonkurrenten adolfsberg borta. oddset 1,55 på rynninge tar jag men håller mig till något konservativ i satsningen med 3u då trots allt adolfsberg spelat två "derbyn" innan i serien som båda slutat kryss.
den andra uooskjutna matchen i serien är sunne-sifhälla. sunne vann till slut i sin senaste match mot bosna92. nykomlingen sifhälla(från säffle) gick på en för svår uppgift senast hemma mot rynninge som vann med 3-0.
sunne har haft riktigt tufft program sina första 6 matcher och då bla spelat mot alla de tre lagen i toppen. efter senaste vinsten är jag inne på att det luktar tre nya pinnar.
spelar dessa plus en dubbel hos unibet som ger bäst odds på sunne.

div 3 v. svealand
adolfsberg-rynninge 2@1,55 3u
sunne-sifhälla 1@2,10 2u
dubbeln@3,26 1u
rynninge är nöten för tillfället men sunne vek ner sig hemma, torsk med 0-2...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat