Citat:
Ursprungligen postat av comprende
rynninge är seriens bästa lag. nu spelas en uppskjuten match mot lokalkonkurrenten adolfsberg borta. oddset 1,55 på rynninge tar jag men håller mig till något konservativ i satsningen med 3u då trots allt adolfsberg spelat två "derbyn" innan i serien som båda slutat kryss.
den andra uooskjutna matchen i serien är sunne-sifhälla. sunne vann till slut i sin senaste match mot bosna92. nykomlingen sifhälla(från säffle) gick på en för svår uppgift senast hemma mot rynninge som vann med 3-0.
sunne har haft riktigt tufft program sina första 6 matcher och då bla spelat mot alla de tre lagen i toppen. efter senaste vinsten är jag inne på att det luktar tre nya pinnar.
spelar dessa plus en dubbel hos unibet som ger bäst odds på sunne.
div 3 v. svealand
adolfsberg-rynninge 2@1,55 3u
sunne-sifhälla 1@2,10 2u
dubbeln@3,26 1u
|
rynninge är nöten för tillfället men sunne vek ner sig hemma, torsk med 0-2...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|