Citat:
Ursprungligen postat av salkin90
Vet inte vad du hörde isåfall men det jag hörde så var de att hästen va rädd för bilen och inte alls trivdes med autostart. Och definitivt inget om spets och slut.
Men antar att du alltid har alla rätt som vet precis hur man ska och inte ska göra. Bra för dig isåfall!
Själv försöker jag ta in så mycket information som möjligt om dem dagarna jag spelar sen värdera vilket jag vill lyssna på och inte. Den här gången blev de fel helt enkelt.
|
Ja men det räcker ju med en titt i historiken för att se att den hoppat två gånger med framspår bakom bil och gått felfritt massor av gånger. Varav den vunnit flera. Man kan ju inte bara lyssna på kusken och sen skylla på honom när det blir fel. Är man inte självkritisk kan man inte täppa igen luckorna man har. För vi har alla luckor.
Jag gör fel hela tiden, annars vore jag mångmiljonär för längesen. Men jag försöker lära mig av mina misstag istället för att hitta ursäkter. Att kuskar, tränare och ägare övervärderar eller undervärderar sina chanser är en del av spelet. Det får man acceptera och lära sig handskas med så gott det går.