Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-11, 23:05   #159
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Hur vet du på förhand om den kommer att sköta sig eller galoppera då du sjäv medger att båda scenarion har inträffat? På samma sätt som du VET att störningar kommer att inträffa?Och i så fall varför du i går kväll presenterade ett system där du spikade Delicious? Ingen störning där?!
Det vet jag inte. Spikade inte heller Cast Bolt, hade den bara som utgång. Och spikade Delicious. Gjorde mig därmed inga pengar på omgången idag. Jag vet att störningar inträffar, det är väldigt stor skillnad på det och att veta att en störning kommer inträffa.

Det jag vände mig emot och ville påpeka var att det är dumt att bara lyssna på kusken när man bestämmer sig för hur man ska spela. Hade han sagt "jag har ju sett att det är lite himmel och helvete med den där hästen bakom bilen och jag trodde den skulle hoppa idag så jag spikade inte" hade det varit väl underbyggt. Det hade blivit samma resultat, men det är stor skillnad på inställningen till hur man resonerar runt det egna spelandet och viljan att bli bättre.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat