Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-13, 16:35   #6
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag gillar breddtravet.

Det finns ju rätt många som lägger en väldig massa pengar på sin hobby. Det kan handla om en hund eller en katt som man åker runt och ställer ut, där förstapriset är en rosett och två flaskor hundschampo. Andra har en motorcykel, en gammal entusiastbil, en segelbåt, en sommarstuga eller så odlar man orchidéer. Ingenting är särskilt inkomstbringande, det tar en väldig massa tid, men man gör det för att det är roligt och man trivs med det. Jag hoppas att breddtravet kan få bli den där fredade zonen där man får ha roligt och trivas, utan krav på spelomsättning, publiksiffror, dyra middagspaket på restaurangen och minutiös spelinformation.
Och det bästa Viroid är att loppen inte är sönderanalyserade och nerlusade med
diverse dunkla informationer om helstängt, barfota bak, jänkarbike och annan info. Inga tränare- eller kuskinterjuver står att finna i tidningarna. . Så spelare som är beroende av dylik information ska inte göra sig besvär att ens öppna programmet. Jungfruliknande förutsättningar, bara att ta tag i skiten.

Inga inträdesavgifter eller parkeringsvakter. Damklubben fixade kaffe med massor av hembakt. De nio 9 loppen tog exakt 3 timmar och (i mitt tycke)
norrlands bästa loppreferent ROBERT KARLSSON. Och plånboken fullare när man åkte hem. Vad mera kan man begära?.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat