Ämne: V86 13/5
Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-13, 17:22   #56
Helge

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Är väldigt många lopp att analysera, nöjer mig med att spela i två - avd 2 och avdelning 7.

V86:2
Känns som att det är klart görbart att välta favoriten här. Lär väl inte hitta till spets och är då sårbar över korta häcken. Ser att många har med 11 Star Advisor Joli och det kan vara rätt; ärlig häst som går ända in i mål - men gör väl sina bästa lopp i ledningen? Jarl of Solnas duger också i spets men om det blir som jag tror så körs det första biten här, Vilde Ville följer bilen med Lynn Palema (kuskförstärkning modell Gigantisk) och Sjöström skickar iväg Prins Alf ordentligt - Uffe kör fram efter ett tag och för överta....kanske. 6 Shadow Woodland får bli min vinnare till 4-5 ggr pengarna. Gillar 2 Queens Delight men den ska tydligen inte vara på topp än...

V86:7
Vilken tur att man inte spelar röd kusk längre. 5 raka utan vinst, som mest spelad till lite över 3 ggr pengarna. Kan inte vara roligt att slänga deg efter den där kusen....och nu ska han ut och tampas med härdade snabbloppare? Då duger det absolut inte att vara i "halvform" och jag undrar om inte 8 Candor Hall skulle krossa den här från dödens, även om Charua var/är i form...klart att Queasy, Nato Dream eller Overtakern kan få loppet...men normalt sett så vinner väl Candor Hall det här? Montgomery gillas, absolut. Men ska ha mycket flyt från det där läget om Adielsson har låst i dödens.

Lycka till!

Skulle just posta. Dagens roligaste 4 % Montgomery Gel! Van möta guld och formen kan sitta nu, Nurmos stall på G nu!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat