Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-14, 10:26   #11
incitatus

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5999
Standard

kring min spårstatistik. den är helt utan justeringar, strykningar antal startande etc startnummer i programmet gäller

1 Kallblod är inte med i min autostatistik, annars det mesta, inkl monte, saknas nog en hel del Norra Norrland och också lite B-lopp, men i princip finns alla V64 V75 V86 vinnare med och alla S/Å/J vinnare. Men nu är det så många lopp, 20 000, och alla lopp där folk spelat att det blir ganska stabil statistik,
Gör man en analys av bara B-lopp så kanske man får andra värden men den är ju inte så intressant om man spelar de stora spelen.

tex är ju 2 000 autolopp på Åby tillräckligt för att analysera open stretch, tror Åby är enda banan där nr 6 är det näst bästa spåret, borde ha att göra med att openstretch ¨påverkar kusktaktik/loppsenariet. Det är ju ngt man bör ta med sig när det tävlas på Åby, idag o på Lördag, glöm inte att spår 6 auto är bra, mkt bättre än spår 1 auto.

2 Utan hänsyn till strykningar, dvs många vinnande 8or har startat fr 7 eller 6, ganska jobbigt göra justeringen för detta, går inte med materialet jag sparat.

3 Lopp med 15 startande bak bilen är ju inte vanligt, så det blir av naturliga skäl ganska få vinnare med nr 15 på vojlocken, men jag har inget speciellt analysmaterial på hur 15 bakom bilen ser ut i vinststatistik,

går nog ta fram 15 hästar Auto spårsstatistik.
Monte borde också gå, Har flagga för montelopp.

Men annars, njae varje lopp är unikt, vilka kuskar är med, startsnabbheten på nyckelhästarna, taktiska planer väder och vind och så slumpen,

Vem kunde räkna ut at Delicious skulle galoppera som en av veckans absolut största favoriter, ja jo årsedebut och kanske lite ovan tävlingsbalans.
Igår på V86 vann nr 8 2 lopp, de vann från 3-4 invändigt, hur ofta händer det, spår 8 vinner bara var 20e lopp, och vinna fr 3e invändigt, ja jag vill inte att min spik skall sitta 3e inv varvet kvar.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat