Ämne: v64 Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-14, 14:27   #23
Chiron

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Jag ska inte spela idag men tänkte i alla fall försöka bidra lite till mina kära Sharp$are! Som vanligt letar jag efter skrällar...

Avd 1: 6 Västerbo Eclair - årets två lopp har resulterat i galopp men det ska göras utrustningsändringar (kan slå väl ut), Lövgrens stallform är på topp, med tanke på att Springover siktar mot bättre lopp har Lövgren chansen att försöka ta ledningen och om den är i någorlunda bra form så vinner den därifrån...
Avd 3: 7 Rafael Blågul - bytt stall (tidigare Bergh), van vid lång distans, blir optimal balans (barfota runt om), haft det tungt i Berghs stall men ett miljöombyte kanske får igång hästen och till ynka 1 % är den värd ett streck om man garderar i loppet...
Avd 4: 6 Smaragd - när Nicolaj Andersen kommer till Sverige brukar hästarna vara i riktigt bra form, har fina tider i kroppen, vann näst senast från spets i ett lite sämre lopp men kan duga bra här. 8 Speedy Star D.K.* - Jacobsens hästar duger alltid bra i Sverige, vann senast den var i Sverige mot Mr Hot Shot (FI), är startsnabb vilket kan resultera i en bra position trots uselt spår.
Avd 5: 4 Chiptheball In - mötte senast kanonen Sweet'N Sour Akema, både kusk och tränare är i toppform, har tidigare gjort en bra insats på denna distans. 7 Lancome Eson - trots årsdebut är denna häst riktigt intressant, ska gå med optimal balans (barfota runt om) och är riktigt stark, enda orosmomentet är om den lyckas hålla sig i trav.

Hoppas detta hjälper. Lycka till allihopa!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat