Citat:
Ursprungligen postat av olle
Den fick ju inget roligt lopp i försöket. Satt långt bak. Fick gå stor del av sista 500 i tredjespår utan rygg med Bella Belluga i ryggen. Avgjorde enkelt mot alla utom Bella som fick loppet. Den torskade väl med en halv längd.
Det som kanske är mer oroande är att den är knapp favorit och även om Melanderhästarna brukar bli 50 m bättre första barfota och första med rycktussar så slutar det även med fiasko (galopp) då och då.
Men dom som väljer Greenleaf Slim och Magic Tonight som spikar ber ju nästan om att det ska bli skitutdelning och ny jackpot igen. Dom är ju båda gigantiska favoriter.
|
Hur man än vänder och vrider på det så är det fördel för Bella, sen kan ju vad som helst hända i loppet, men jag chansar på spik på Bella, jag tror Björn fixar detta, och gör han inte det så kommer det en ny chans imorgon att få 7 rätt
Greenleaf ska garderas...Magic vinner nog bara, är väl Reven samt Västerbo emot, men jag tyckte inte Västerbo såg bra ut i travet senast, kanske bara var en synvilla, dessutom öppnade den som en kratta...