Har läst i genom det mesta & det här mina åsikter.
Höjt radpris = Nej, gynnar nog inte småspelaren däremot gynnar det nog storspelaren, dom nya spelarna är till största del småspelare så det vore ett minus långsiktigt för atg.
Mer voltstart = Är jag än av dom största förespråkaren för & jag var den första som tog upp den här frågan, däremot vill jag inte ha voltstart i lärlingsloppen, där behövs det inte för lärlingar gasar mer när det är auto = skräll eller att bakspår vinner.
Man bör även se till att man kan vinna mindre summor på femmorna, det har hänt att man haft 30 femmor som kanske skulle gett c.a en tusenlapp men att man inte vunnit något, den här ändringen gynnar inte småspelaren som långsiktigt är den viktigaste för atg.
Den här frågan är det Olle som varit förespråkare för & jag håller med till fullo där.
Som ni märker är det långsiktiga mycket viktigt för V75 men även V64 m.m, skulle dom införa bonusar för atg cheferna, vilket dom kanske redan har gjort så försvinner det långsiktiga tänket direkt eftersom bonusar räknas på kortsiktiga prestationer.
Sen när man förbjuder spelare att spela från utlandet borde man förbjuda alla att spela från utlandet, då får man bort dom misstänkta robotspelen.
Tack för mig, det finns säkert mer men kommer inte på mer för tillfället.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Björnland den 2015-05-17 klockan 13:22.
|