Citat:
Ursprungligen postat av Torstens
@Shooter, ska man pissa på någons idéer så kan man skriva vad man tycker de ska göra i stället, risk att det blir lite fånigt annars?
Let's Dance drar väl ruggigt många tittare och är det så fel att öka på intresset för trav genom att köra spin off på det programmet om detta nu blir verklighet? Förstår inte riktigt hur de förlöjligar heller men jag är rätt korkad som det är.
|
Så du menar att vid varje tillfälle där du tycker att någon har en dålig idé så kommer du alltid med ett annat förslag? Duktigt av dig i så fall. Den här idén tycker jag man ska avstå ifrån, precis som virtuellt trav, och jag känner inte att jag för den sakens skull behöver rabbla upp vad jag tycker att man ska göra för att locka nya travspelare då det inte har med just detta ämne att göra.
Jag har redan uttryckt vad jag tror om huruvida detta kommer att öka intresset för travsporten, så det svarar jag inte på igen. Jag vet inte om du var med på den tiden då man hade komiker som Sven Melander och Benny Haag i rutan, som å ena sidan är travintresserade, men som å andra sidan skulle köra med en massa skämt i travsändningarna, det gick inte hem hos travpubliken som vill att travsporten ska ses på lika seriöst som ishockey eller vad det nu må vara. Inte strömmade det till nya spelare heller.
Rättelse: Han ska heta Sven Melander och inget annat.