Jag tror att Erik Adielsson och Jennifer Tillman är utmärkta ambassadörer för travsporten och förstår inte varför de ska jämföras med Stefan och Benny.
Man kan tycka vad man vill om Let's Dance men det drar publik, och varför inte hänga på det formatet? Marknadsföringsmässigt tycker jag det låter helt rätt.
Vi oroasr oss för att vi tappar spelare och har svårt att fånga nya generationer, varför är det så fel när det nu ändå görs ett försök? Varför skulle detta få travsporten att verka fånig? Kan bli sjukt lyckat, och det var väl fler än jag som såg marknadsföringen inför olympiatravet med Annette Nordberg och Magnus Wislander m fl som var smått lyriska. Fantastisk uppmärksamhet.
Jag tycker det är lurigt att förlöjliga och håna nya satsningar när man själv inte direkt pekar på vad som skulle kunna göras i stället. Alla här inne vill att intresset för travsporten ska öka, och om nu detta är katastrof varför inte komma med idéer? Vi måste väl ta diskussionen för att komma framåt?
Shooter, jag kan bara be om ursäkt för att jag uttryckte mig dumt, jag å min sida tror detta kan bli en höjdare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|