Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-20, 21:39   #444
olle
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57367
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Visst är det så. Sen så kostar raden på V86 0,25kr och 1kr på V64. Så jätte stor skillnad är det väl ändå inte? Jag brukar vinna lite då och då, på både V6, V7, V8. Och brukar aldrig spela för över 500. Aldrig över 300 på V6.

Helt omöjligt är det inte. Men kanske måste hitta häst under 5% på max fyra hästar, det är lite det som är nyckeln. Men i slutändan, måste man såklart ha tur.

Gäller att plocka bort många onödiga streck, och flaxa en del.
Det handlar väl också en del om vilken spelbudget man har. Många här har ju enorm budget för sitt spelande varje månad och lirar i stort sett på allt. Själv har jag en mer begränsad budget för mitt spelande. Jag är inte beredd att satsa mer än max 3-4 tkr per månad på spel, och då måste man vara lite mer selektiv med sitt spelande och för mig har aldrig V86 varit något jag vill lägga mina spelpengar på. Ska sägas att jag inte nödvändigtvis går back 3-4 tkr i månaden utan det är vad jag är beredd att satsa. Det kan ju ibland trilla in en och annan krona i vinst också. Har man inte spelandet som ett heltidsjobb hinner man heller inte läsa på allt, för menyn av travlopp i atg live är ju minst sagt omfattande. Nästa speldag för mig blir på lördag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+5), hugotheboss (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat