Det ser ut att kunna bli rätt bra betalt den här veckan om man lyckas sätta den. Satte 7an förra Lördagen så chansen att jag gör det igen lär inte vara så stor. Sällan blixten slår ner 2 ggr på samma ställe på en vecka men gör ett litet försök. Har lite smygform. Hade 6 rätt i Onsdags också. Känns lite trist att bomma bla på fel Rede`n häst men men.
Jag tycker att det första bör vinnas av någon av de betrodda 1,4,5
Andra kan det bli att jag chansspikar mig ur och då hamnar lotten på Erik och Amor Winner.Blev en dubbling med 5an.
Tredje måste bli en Rede`n etta men garderar, främst med Diamond of em men tar även med 12 och 13.
4e ser onekligen väldigt bra ut för favoriten men hoppas på skräll här. En som jag har gillat intrycket på är T Rex Laday. Tycker den är helt felspelad denna gång. Kryssar i 1,3,5,6,,8,12
Kallblodsloppet tror jag att Titanen vinner med hundra om han håller sig på benen så jag chansar på det och spikar.
6e kan bli en lång och fin solfjäder från start. Svårt att säga på rak arm vem jag tror mest på. Jag tar helt enkelt alla.
Sista går jag på spets och slut för Rede`n. Summa summarum
1,4,5
2,5
7,10.12.13
1,3,5,6,8,12
9
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
1
Kör A-häst på Amor Winner och T rex. 1 måste vinna.
840rader. Billigt och bra. Eller bra vet jag ju inte men man kan ju alltid hoppas. Good Luck Boys and Girls
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av draken den 2015-05-22 klockan 21:36.
|