Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-23, 10:36   #35
Silverfalk
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Dagens bästa (dag 24)


Dag 24

Återkommer ca 13:00. Kan dock bli spel i spreadsheetet innan dess.

(Uppdaterad) Dagens
Yankees v Rangers (MLB), Rangers, Insats 10, Odds 2,46, Pinnacle

Gårdagens
Rockies v Giants (MLB), Giants, Insats 10, Odds 1,925 VINST
Kommentar
Ratings, pitcher, form, h2h
Total: 4,2u ROI 122%

Spreadsheet: -13,12u ROI 88,64%

Som jag utlovat ska jag göra en liten analys.
- 1/4-del av pusslet är lagt och bilden är inte riktigt vad jag hoppats på. Lite grann som när man vaknar upp med den mycket vackra damen från kvällen innan

- Dagens bästa, spel där jag verkligen analyserar och vill ha många parametrar i ryggen, går riktigt stabilt. Det är dock bara 20-spel så alldeles för tidigt att dra några slutsatser.

- Mina fotbollsspel, spel där ligorna är i slutet av reps säsong. Har gått riktigt uselt. "Season end" som jag kallar det är något många undviker eller spelar med mindre insatser och detta kanske är anledningen. Jag har testat lite kring olika teorier, bla att lag på bortaplan som saknar motivation kommer att spela mer +3,5mål/+2,5 mål. Tyvärr har mitt resultat inte varit bra. Överlag så har det varit svårt att hitta värde då jag endast velat spela motiverade lag och marknaden tagit ordentligt djup på dessa. Ibland undrar jag om marknaden överreagerat och dippat för mycket, det kan vara en teori att testa inför nästa säsong.

- Mina USA-spel har sammanlagt gått uselt. MLB (-13% ROI), NBA (+11,37%), (+15,7%) MLB har mycket större volym så sammantaget mycket rött. Dock ser jag på slutet med djupare och bättre analyser klara förbättringar.

Sammanfattning: Det verkar som att jag till viss del överspelat igen och tar lite för stora risker då jag "testar" system. Kommer forts att spela starka också i spreadsheetet. Mina tester blir utanför till små insater. Bla tennis ska testas. Min totala BR som var upp med ca 50% är nere och dippar på breakeven nivåer igen.

Lycka till!

Senast redigerad av Silverfalk den 2015-05-23 klockan 12:14.
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat