Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor
Tror på väldigt låg utdelning efter fyra avdelningar idag. Samtidigt är spelformen så jävla dålig så man spyr just nu. Så jag är inte rätt person att tala.
Men kan det verkligen vara så enkelt att Tunika vinner första? Visat sig tillhöra de allra bästa, glider enkelt fram till ledningen, för inte svarar någon denne? Björns form kanske inte är de allra vassaste den senaste veckan.
Andra avdelningen är ju jämnare, men här vill jag spara så mycket streck som möjligt. Tror inte de skräller som sagt i början. 1 2, kanske 6? Någon reflektion på en möjlig och rolig skräll?
Tredje står det heeeelt mellan Poeten och Heavy Sound! Inget snack om saken, där jag faktiskt har en feeling för favoriten. Trots att det är Haugstad..
Tror ba Timbal vinner, bryr mig inte om spelvärdet här faktiskt.
Så då har vi kommit lindrit undan i de första 4 avdelningarna? Men kan det vara så enkelt? Även om värdet inte är mer än 100 kr efter 4 avdelningar.... Så har man väl råd att blåsa på lite mera nu. (Tänkte lira för 500kr)
Några reflektioner på detta? Vore tacksamt
|
1) Tunika till spets och så är det klart. Ingen offrar sig.
2) Det här tycker jag är öppet. Med en annan kusk på Green Bax så hade jag kunnat spika, men nöjer mig med att ha den som U-häst då jag tror mest på den.
3) Jag tar tre hästar, där Lövgrens är tredje strecket. Skulle kunna ha tagit med någon ytterligare, men man måste sätta en gräns någonstans.
4) Om den inte är sjuk eller hoppar så bör den vinna.