Ämne: v64 ÅBY
Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-28, 21:09   #106
Om_sommaren

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ja, det skulle jag också bli. Men jag vet inte om jag hittade de där fina hästarna som du nämner. Untersteiners skrynklar ihop sig fullständigt i spets. Stefan Persson - orkar inte ens recensera hans körförmåga - vinner med 7 Merlin som kördes helt kasst på V75 senast. 2% på streckspelet men knappt 10 ggr på vinnarspelet. Att man inte lär sig, det är ju helt klart att det är "nån" som fått lite betydelsefull information. Alltid kul med hästar som är 40 meter bättre från en start till en annan. Utan utrustningsändringar. Lite svårt att räkna på, bara. Om man inte sitter och nagelfar oddslistorna 1 minut före start.
Jag tycker inte skymaster är nåt speciellt heller. Merlin har gått bra i stort sett varje gång men kusken kör ju för det mesta lite väl defensivt. Snabba cash anade man inte skulle va islag så jag tog fram stora målapenslen. Fleming Jensen som kusk är ett kapitel för sig också frågan är om han är så mycket vassare än Persson skillnaden är ju att sitter upp bakom riktigt bra hästar i vart o vartannat lopp
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat