Citat:
Ursprungligen postat av Shooter
1) Här snackas det bara om två hästar: D'One, som absolut kan leda runt om, och Delicious U.S., som är speedig men står svårt till på 1609. Jag ser helst att Pekka kör i spets och inte släpper, och det finns kul bud bakom de två mest betrodda.
2) Det här loppet verkar utskrivet för Edge Boko. Självklart finns några roliga motbud, men man ska ha sju rätt också.
3) Kul lopp där Västerbo Highflyer har blivit dagens kommunare. Coldtown måste man ranka först, men här finns många roliga hästar som kan rensa. Man ska tänka på att favoriten kördes av Goop förra gången och att det är kuskförsämring idag.
4) Ready For More stor favorit och har bra vinstchans. Jag är sugen på att gardera. Det vimlar av kul hästar i loppet.
5) Geisha Sund tror jag vinner igen. Bör kunna få ett lopp i ryggar och växla ner dem.
6) Intressant lopp. Saveur sämsta läget, men riktigt bra häst. Quick Fix går barfota runt om idag, vilket är ett jätteplus. Montdore alldeles för lite streckad. Jeppas Maxi är en riktigt fin häst. Beroende på hur vi gör systemet så får jag se om vi får råd med ett par kul drag till.
7) Mellby Viking lägger knappast det här.
|
Måste man ranka coldtown först från spår 8a varför det? är ju helt uppåt väggarna i stenhårda finaler där det vimlar av bra hästar