Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-31, 13:14   #126
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Vore det inte värt det så skulle jag inte spika den. Det är oerhört svårt att hitta spikarna idag och då behövs det åtminstone en häst att kunna luta sig emot. Betaltjänsterna (ansedda eller inte) är jag inte mycket för som du vet. De måste gå emot "klara" spikar för att kunna sälja. Att de sedan själva spelar annorlunda har vi ju sett bevis på. Jag tror inte du ska hänga upp dig så mycket på hur betaltjänsterna tippar, utan bilda dig en egen uppfattning om loppen. Det kommer du att vinna på i längden.

Det finns hur många kombinationer som helst som gör att det inte blir jackpot om den vinner, men tror du på favoriter rakt igenom så bör du antingen avstå spel eller lira flerkupong.
Jag tror på stor jackpotrisk idag och kommer lira V5 och V4 istället där allt i vinstpoolerna går tillbaka till spelarna och inte flyttas till Östersund. Då är men med och spelar i alla V75 loppen ändå. Extra V75 känns inte som ett bra spel för mig om jag inte har spikalternativ som inte är favoriter, men vad jag tycker är såklart inget facit.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat