Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-01, 19:00   #11
overpace
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 436
Sharp$: 131
Standard

Jag har kommit fram till några slutsatser; 1. Lille overpace behöver sitt lördagsgodis, 2. ATG verkar ha insett faran med alltför låga utdelningar, 3. Det är bra om flera delar på insatserna, (och analysarbetet också, men ni vet ju det där med "ju fler kockar...osv") 4. Om jag publicerar mina system och även bjuder in andra så tvingar jag mig själv att lägga ner mer jobb, 5. Bra spelidéer på lördagar betalas som regel bättre på V75-spelet än andra spelformer, 6. Dessutom hoppas jag offentligheten tvingar mig själv att avstå från spel då systemen ser ut som dynga. Hmm, ja det kan man ju hoppas i alla fall...

Eftersom jag beslutade mig först idag så är inte alla detaljer klara. Den närmaste tiden får ses som en testspelsperiod med riktiga pengar. I framtiden tänker jag mig att det bästa vore att sprida insatserna på flera bolag, som är uppbyggda efter olika modeller, men just nu nöjer jag mig med två. Bara för att man testar sig fram behöver det inte säkert betyda att systemen blir misslyckade.

Så här blir upplägget. Intresserade av medlemskap lämnar e-postadress här eller via PM här på sajten. Under veckan har jag sannolikt förhandsmeddelat något som visar hur jag tänker, men först tre timmar före första start publiceras de färdiga systemen.

Medlemmarna får sen 1,5 timme på sig att bestämma om det är något att satsa på. Absolut inget tvång att deltaga. Därefter har jag 1,5 timme på mig att förstärka systemen utifrån hur stor spelkassan är. Inlämningen vill jag göra i god tid för att undvika sent datorkrångel. Normalt görs inga ändringar pga sen information men om den infon är helt avgörande (t ex struken nyckelhäst) så är det klart att jag måste agera. Deltagarna får helt enkelt ta mina eventuella misstag. Eventuella ändringar meddelas snarast.

Skriver nytt inlägg för att undvika att de bli för långa.

Senast redigerad av overpace den 2015-06-01 klockan 19:03.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat