Ämne: v64 JÄGERSRO
Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-02, 18:29   #14
Chiron

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Klargörande:
Om Christoffer normalt sett kör Palms hästar - innebär det att han kommer att ta någon särskild hänsyn till det ikväll? Att Dennis kör, det förstår jag, men Christoffer har ju kört den där betydligt oftare. Jag tycker att det här är viktiga aspekter. Även om båda ekipagen i princip är streckad sist.

Synpunkt:
Jag tycker att PU är svår att räkna på. Kör offensivt ibland, defensivt ibland. Kör han efter streckslistan/oddsindikatorn här då är det ju spel mot ett mål för favoriten. Kör han offensivt så måste det väl vara en hygglig chans? Både att få överta och att hålla favoriten på utsidan hela vägen in i mål?

Nä, bland experterna på det här forumet står man sig slätt. De har verkligen klart för sig. Såg att många spikade D´One, Edge Boko, Jeppas Maxi och Mellby Viking i lördags. Nästan lite "Spiken-varning".....
Som jag ser det beror kuskändringen på att Dennis körde den senast (vinst) och att det skulle göras några ändringar. Kanske lite av ett test och alltså ingen "realistisk" chans enligt dem.

När Untersteiner tycker att han har bra chans att vinna så kör han i spets. Peters "jänkarstil" passar dessutom nästan alltid bäst från spets tycker jag.
Sen beror det mycket på hur Takter kör, ibland vill han till vilket pris som helst överta ledningen och då tror jag att Peter blir tvungen att släppa. Men blir det en "vanlig" öppning släpper han aldrig.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat