Citat:
Ursprungligen postat av comprende
nhl
kommer köra chicago ml inatt o nästa match om denna inte går in inatt. man får 2,17 hos pinnen och torskar hawks inatt så tror jag ml oddset stiger en aning. kommer iaf att ligga kvar över 2,10 imo. har svårt att se att inte hawks leder serien med 3-1 när det bär tillbaka till chicago.
|
som jag sa inför match tre kör jag 2xml på hawks och inatt är det fjärde matchen. matchen gick till OT sist så jag är o nosar på cash men blidde inget. får ta tillbaka det inatt.
samma insats som sist men till 2,12 hos pinnacle denna gång.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|