Ämne: V86 Snackis
Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-04, 08:24   #178
Filmtokig

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Heder åt Varulv, börjar förstå hur dedikerad han är.

Har ingen aning om han använder bankrullekrav eller ej men han konstaterar enkelt att de flesta spel inte sitter och relaterar till spel en bit tillbaks i tiden.

Finns annars många drömmare o mytomaner bland spelare utan att därmed säga att det är något fel att drömma, problemen kommer om och när man ljuger för sig själv.

Att ha betaltjänster (eller för den delen av spelbolag betalda journalister) som idoler kan jag tänka mig inte är särskilt nyttigt, skälen är eller borde vara uppenbara.

Edit: bör kanske förtydliga att jag tror att Filmtokig avgudar betaltjänsterna
Var ju just det jag inte gjorde. Är sällan jag handlar, när jag handlar så är det spelvärde, för deras info om allt om omgången man får. Däremot så tror jag att du avskyr dem och verkligen vill visa det, men du tror ju fortfarande att man endast köper ett system och inget mer, jag avgudar ingen däremot försvarar jag något/någon när en individ hackar och avskyr hen, när dom faktiskt inte vet ett skit om konceptet, jag skulle aldrig avsky dig när jag inte vet något om dig t.e.x. Jag brukar vinna en del med mina små insatser så är jag nöjd med det, och det brukar jag posta då och då. Dock så har aldrig mina vinster varit p.g.a en betalsajt.

Senast redigerad av Filmtokig den 2015-06-04 klockan 08:30.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat