Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-05, 10:33   #234
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Storchen Visa inlägg
Stosur 2-1 @ 5,00 finns på NordicBet och känns som ett mycket bra insurancebet för Stosur 2-0 @ 1,60

Har mycket svårt att ser Schiavone kunna ta ner Stosur och vinna två raka set, utan snarare tvärtom att Stosur kommer diktera spelet hårt med sin mkt aggresiva stil och inte ge italienskan någon ro på baslinjen alls utan tvingas springa häcken av sig.
Det är dock WTA och bollen är rund, samt att det är båda spelarnas första final i en Grand Slam dock har Schiavone har mer rutin och skulle Stosur inte klara av att vara så tung favvo nu i finalen börja mata UE´s så kan hon möjligt släppa ett set till Schiavone.
Men chanserna att Italienskan skulle lyckas vinna ser jag som slim to none
Men då är ju frågan om jag ska bry mig?

För jag sitter rent teoretisk på Stosur ML @ 2.62 i och med att jag plockade henne som turneringssegrare direkt efter att hon slog ut Serena.

Ska jag spela set-spel så blir det ju lillpeng på spelet 2-1 i set för att jag ser värde. Annars kan jag lika gärna låta bli. För imo är 1.60 på 2-0 i set i en Grand Slam final mellan två spelare som har dålig rutin från dessa sammanhang ett rätt så svagt spel.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat