Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-04, 22:59   #18
mackpeter

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HisMajesty Visa inlägg
Lite kort om V75
V75-1: 1 Royal Apanage verkar vara på G igen! Spik! Mycket startsnabb häst och hoppas Ulf löser detta även med volt. Kan vara spets och slut!
V75-2: Sedin hästar skall man väl aldrig ta bort så blir ett lås med den + Titan Tabac som förmodligen är bäst om den håller rätt på benen. Skall någon annan vinna så måste dessa båda två göra bort sig.
V75-3: Stall Robert Bergh kommer styra detta loppet! Spår 1 med startsnabba Re Doc och spår 2 med Robban ni får ”själva lista ut” hur det kommer se ut. Ett Berghsäkert lås 
V75-4: Här krävs det streck för att överleva. Inte säker på att Space Photo kan hålla ledningen! 2:an King of Mine + Eriks Balero Mearas är startsnabba. OBS! Om det blri körnings så glöm inte Robbans andra häst Digital Archive 5%
V75-5: Lärlingslopp. Jag gör det enkelt och tar alla!
V75-6: Stenhårda Chelsea Boko har blivit ännu hårdare i Frankrike. Mycket trevligt att hitta hästen bara till 7%. Jag spikar utan att tveka.
V75-7: Om någon skall vinna från spår 11 över 1609 så är det väl Björn Goop! Spik 17% Klart bästa/starkaste hästen i alla fall och litar på att Björn kör därefter.

LaPlaya next....
Ser att du är inne på Tangen Haap. Det tror jag - utan att kunna särskilt mycket om kallblod - är en bra idé. Som grundas på senaste loppet i Gävle. Även om Titan Tabac hoppade då.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat