Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-05, 16:35   #37
Chiron
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Jag har tittat igenom lite efter skrällar. Nämner en i varje avdelning förutom i lärlingsloppet, där blir det tre...

Avd 1: 3 Mockingbird Face - blivit travsäkrare och därmed lite snabbare, kan ta dem på styrka! 4 %!
Avd 2: 11 Nordlirappen - förlorade mot Månprinsen AM för inte så länge sedan, norska hästar hävdar sig alltid väl mot svenska hästar. 3 %!
Avd 3: 4 Linus Wibb - toppform, blivit säkrare travare, samt Goop, kan vinna om de båda favoriterna kör mot varandra, Björn skräller ju nuförtiden. 6 %!
Avd 4: 9 Anders Gigant - avslutar starkt, två av två segrar från bakspår, O-A Lindqvist har kört en gång och vunnit samt i toppform, i ett öppet lopp som kan gå fort bör denne profitera på det. 2%!
Avd 5: 12 Kemas Winnie - bästa kusken, stall i form, i dessa lopp brukar det oftast bli toktempo och då brukar bästa kusken alltid dra fördel. 3 %! 11 Fonzan Sund (formstall) och 15 Ariane D'Atout (underskattad kusk) är intressanta p.g.a. barfota runt om - 2 % resp. 4 %!
Avd 6: 5 Backfire - gör aldrig ett dåligt lopp, C. Eriksson är i toppform, även stallform, lär nog bli högt tempo med Kolgjini i loppet - denna häst avslutar alltid sylvasst! 8 %!
Avd 7: 4 Miss Elaza - fått två nyttiga lopp i kroppen, både kusk och stallform i absolut topp, går hästen barfota runt om blir den livsfarlig med sin rykande finish, se upp! 0 %!

Det var allt. Självklart kommer det inte skrälla i alla avdelningar men ville dela med mig av mina tankar. Vill ni ta med någon eller några av dessa hoppas jag att de sitter.

Lycka till allihopa!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pojmonen (+5), Manprinsen (+5)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat