Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-06, 08:46   #51
Tirich
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

[QUOTE=hammering;436990]
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland Visa inlägg
Några tidiga tankar.

V75-2: B.W.Modde 9% måste vara för lite spelad. Öppnar bra i volt så borde vara stora möjligheter att det löser sig fint trots innerspår på tillägg. Brukar
göra fina lopp efter vila också så det är inget som oroar. Förstahäst för mig.

Tyckte loppet såg både svårt ock öppet ut SÅ då for ja på myren å tog ett snack med mina kontakter i stall J,O,P ock dom var inte alls inne på seger för B,W Modde dom tyckte att Titan tabac ock Tangen haap startade med bättre chans? personligen gillar jag uppsynen på Eldvin fan vilken tuffing men ack så dåliga beslut det tas av tömmförarn el han som åker med bakom i jollen jösses j.o.p ock Westholm är ju inte några sulkyfantomer precis Titanen förstärks av Toby plusplus då han får bra snurr på dom flesta kallblod, i Tangen Haaps fall verkar sulkykonstnären vara av underordnad betydelse hästen ser inte ut att bry sej han springer av sej själv ock vill vara först hästen har skalle, jag ska göra ett system till Östersund jag låser detta lopp på Titanen ock Tangen hoppas på att det ska räcka? vi kommer att få njuta av fin racing ikväll Lycka till alla
Jag är också lite tveksam till Modde. Han har vunnit 900k ca av sina prispengar i treåringslopp och sedan har han ju inte startat mycket, men inte räcker han väl till här? Utgångsläget luktar problem lång väg tycker jag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat