Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy
Vinner inte Arazi Boko första V64?
Mött hårt mest hela tiden, har egentligen ett bra spår, kommer väl hamna 3:dje ytter kanske 2:a utvändigt när röken lagt sig och kan få god tid på sig att ta sig förbi alla på axevallas långa upplopp.
Vad tror ni?
|
Jag är inne på samma spår, men har respekt för att Allaballakaitoz gör sin första start för Untersteiner Sr, som har tagit över honom från Per Fromell, bfro för första gången på över ett år, vet inte med säkerhet men gissar även på jänkarbike.
Jag kommer nog att låsa på tre, då Spring Erom har gjort tre riktigt fina lopp i rad hos nye tränaren Widegren, tror inte jag vågar ta bort den trots favoritskapet och tränarstyrningen
Jag är inne på att spika Stoms Mia på att jag tror den håller upp ledningen och då ska den slås därifrån. brukar ju generellt vinnas från spets i stolopp.
Andra spiken blir lite på chans med Flex Lane som jag tror bör klara distansen. Det är en nödlösning i ett getingbo till lopp, med flera bra hästar som blandar och ger en hel del, så man vet liksom inte var man har dem. Känns jobbigt att lämna dessa utanför:
Evens First Boy till den procenten och bfro, distansgynnad, Calvin Borel på sin kapacitet, Listas Rafiki på kapacitet och kuskförstärkningen(?) m. fl.
Det är möjligt att jag disponerar om systemet för att få med fler i det loppet och spikar nån annanstans, men jag tycker det ser rätt svårspikat ut. Ser på förhand ut som att det finns rätt många "fynd" i startlistan.