Ämne: V86
Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-10, 16:49   #61
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Packet får lira Digger Lord på bfro och Mäster-debut! Toppen! Tror folk att det kommer färdigblandad grogg i kranen på stallbacksmuggen bara för Stig H har skitit och vaskat händerna där också?

Nää! Lira chanslös och höj värdet på Umpire Sund åt mig istället!! Omgångens mest understreckade! Vilket värde!!

PS. Den bjuder jag på gratis! Ni behöver inte Swisha 15 kr till min spelkassa! Det får speltorskar tillika luffare hålla på med!
Den liras ner mycket hårt hos Unibet nu på skorycket (som det stod om på hans hemsida redan innan oddsen släpptes). Lirats ner i omgångar från 16 ggr till just nu 7,25.

Det är värre nu än på Svanstedts tid hur barfotahästar spelas ner, men Svanstedt hade högre träffprocent på sina skoryck än vad någon annan tränare haft eller kommer att ha. Därför fortsätter jag tjata om hur värdelösa spelvärdena blir om man inte hugger startoddsen hos spelbolagen som jag alltid gjorde på den tiden jag kunde spela där. En hästs chans ökar inte i närheten så mycket som oddsen sänks enbart på att det lyser dubbelrött i barfotalistorna.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat