Citat:
Ursprungligen postat av olle
Bara ta nya tag. Ny V75a om 15 timmar och sportsligt en grym omgång i morgon.
|
Oväntat att du inte dömer ut omgången spelmässigt. Ser ut att vara närapå jackpottgaranti på femmorna imorrn.
Citat:
Ursprungligen postat av Lillis
Är väl egentligen inte så mycket alkoholintaget som tidsplaneringen.
Med 20:30 går allt åt helvete. Lördagkväll och familjen ska ha sitt. Det ska grillas hamburgare, fyllas på rose till bröllopstv etc etc.
Systemet va klart, står vid grillen, hör på liven att MT Insider (en häst jag gillar) värmer bra. Dubblar på jokern, pang!! uselt system i en handvändning
Får kalla fötter på Ove A i kallisloppet, har varit inner på Hulte hela veckan. Pang!! sjunkbomb nr2
Iom dubbleringen av Julia så va jag tvungen att släppa dubbel-At på LeLahar och Raz
Ja ni ser, ett fantastiskt system raserades på nolltid. tror fan inte ens jag hann vända hamburgarna 
|
Ajaj, men du ser ju dina problem. Att:
1. Dubbla med MT Insider för att du "gillar den" trots att den är rätt hårt spelad och körs av Olle Alsén från bakspår på V75.
2. Inte vikta på Ohlsson före Ove A när de är lika spelade, och att inte svära dig fri. Var nära att gå i den fällan själv faktiskt och utgånga på båda dessa, men insåg till slut hur dumt det var och lämnade Hulte Magnus som ensam utgång.
3. Inte svära dig fri från allt som har med bröllopsbestyr att göra. Grillen måste du ju dock såklart styra upp som det rediga familjeöverhuvud du är.