Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter
Almenäs visade mer än sin nuna, när hon på 90-talet kandiderade till Miss Sverige.
Som reporter började hon med travet. Därefter ansågs hon - liksom t ex Petra Nordlund - att hon var så populär att hon fick många andra jobb. Let's Dance är ett. Att leda TV4s morgonprogram på helger, osv.
Per Skoglund har också uppmärksammats som kommentator och avancerat inom TV4. Han har också sågats jäms med fotknölarna av staketkommentatorförståsigpåare här på sharps.
Vad har du för konstruktiva förslag till att leda de här travprogrammen?
|
Till skillnad från Almenäs tycker jag dock att Per Skoglund är ganska bra, både som programledare och som intervjuare på banan. Kunde han bara lägga av med alla känslopjunksfrågor så skulle det bli ännu bättre, men det sitter väl nån producent och tjatar i örat på honom om att ideligen ställa frågor som " Beskriv vad du känner nu" och " Hur känns det". Drömmen för producenterna är ju om man kan få någon att gråta en skvätt framför kameran också, det gäller ju att "göra bra TV". Jag gissar att dom tyckte det var katastrof när Sanity slutade prestera så man inte längre kunde föra fram gråterskan nr1, Malin Lövgren minst tre gånger i varje sändning, före, under och efter varje lopp.
Per Skoglund har faktiskt även varit riktigt duktig de gånger jag har sett honom hoppa in som vikarie i morgonsändningarna.