Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-15, 15:28   #5
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Jag förstår verkligen inte vad som är fel på startfältet till V86:an på Åmål. Förutom tränarna från närområdet, Goop, Stenströmmer, Jacobsson, Svanstedt och Horpestad så kommer Ludde dit med några hästar och dessutom Stefan Persson och Westholm. För min del är såna här startlistor oerhört mycket intressantare och roligare än när samma gamla kusar springer runt ovalen på Solvalla var och varannan vecka, när Melander har halva startfältet i lopp som inte ens är fulla och resten av hästarna i stort sett kommer från Nurmos och Wahlman. Åmål är en av våra mest gemytliga och trevliga travbanor, jag åker mycket hellre dit än till tråkiga storbanor som Åby eller Jägersro.
Jag ser verkligen fram emot en av årets trevligaste V86-omgångar på onsdag.
Håller med till fullo. Helt ok hästar, absolut inte "valla-klass", men betydligt mer spelvänligt. & som du skriver, Åmål är en av de gemytligaste banorna vi har även om jag själv föredrar Fornaboda en varm sommardag. Ingen jävel som kontrollerar ngn kylväska när man ska in på dessa "småbanor", sitter man & tar en kall & det kommer en vakt så kikar han lite & går vidare så länge man beter sej som folk.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5), SO (+10), Yersinia1347 (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat