Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-15, 19:00   #67
Viroid

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Hmm, låter udda att folk hellre skulle spela på något riktigt osmidigt istället för något som är smidigt bara för att det ser ut som på en dator? För mig är anspassningen till den enhet jag använder det på överlägset det viktigaste. Hur ofta är man inte på banan och vill hinna med ett sista minuten spel, då ska man inte behöva förlora tid(och möjligen missa spelstopp) bara för att sidan fungerar bra på en dator?

Jag har inga som helst problem att behöva använda en app på telefonen om det gör upplevelsen mycket smidigare men det är väl så att jag inte är som vanligt folk då de verkar föredra en sämre produkt för att den liknar en bra produkt =)
Ja, vi är alla olika. Jag är inte alls kompis med navigeringen på nya sajten, men å andra sidan har ATG ett stort problem med att de har en massa banor och spelformer igång samtidigt som spelarna dessutom vill delta i, samtidigt. Det är svårt att göra det übersmidigt, det inser jag.

Med lite tur så kommer det en del tredjepartsprogram nu som kan lägga spelen direkt ifrån in till ATG via sitt spelkonto, men utan att behöva ta omvägen via ATG:s sajt. Det kan bli riktigt bra med programvaror anpassade för främst mer avancerade spelare.